KEB Design Blog
Blogindlæg
Udstilling
24. juni 2026
På lørdag d. 27.-6. er der marked i Egedalcentret. Der vil vi udstille alle vores smykker.
Skrevet af:

KnudErik Fredfeldt
Da pensionisttilværelsen blev for kedelig startede vi – Birgitte og Knud-Erik – KEB-Design. Birgitte er “chefdesigner” og Knud-Erik udfører arbejdet.